fredag 22 februari 2013

Hunger...

Fredagar är den jobbigaste dagen för mig när det gäller hungern. Jag märker av att kroppen skriker efter energi och att jag är konstant hungrig, längtar efter varenda måltid och att det ska bli lördag snart så jag får fylla på depåerna. Fredagen är den dagen då jag har lägst kaloriintag samt en tuff träningsvecka bakom mig. Känner mig som ett litet monster så fort jag får mat, inget/ingen får vara i min väg när det är matdags ;) Men det är samtidigt en prövning för vad som komma skall. Det kommer att bli hårdare med kosten ju närmre tävlingen jag kommer och det gäller verkligen att jobba med sig själv mentalt. Samtidigt är det faktiskt en rolig utmaning, se hur tuff jag är och om jag har vad som krävs för att tävla inom Bodyfitness. Självklart så har jag bara en sak i huvudet under hela denna perioden och det kan ni nog alla lista ut vad det är ;)

Glöm inte fredagsfysen före fredagsmyset!
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar