söndag 3 februari 2013

Teamträff i Götet

Igår for jag till Göteborg för att äntligen träffa några utav mina teammates!
Dagens schema bestod av träning, lunch, massa snack såklart och posering samt T-walk träning. Lördagen brukar vara min vilodag så dagens pass blev ett rent bonuspass där jag lade fokus på rygg och baksida axlar. Alla körde på rejält i 1.5 timmar sedan behövdes det en rejäl påfyllning av energi. Efter ett break med mat, kaffe och en del snack begav vi oss till gymmet igen för T-walk träning. Av med träningsskor och på med högklackat. Detta var min allra första poseringsträning så det var mycket information att ta in. Det är inte helt enkelt att posera kan jag säga. Det gäller att veta hur man ska stå för att visa sina attribut bäst, hur man rör sig under själva T-walken, orka stå i en position under längre tid, få det att se naturligt ut.....puh, ja till och med hur man lägger håret rätt under de olika positionerna. Nu blir det många timmars träning även på detta! 

                                   

                                   

Tess guidade oss igenom poseringen och vår T-walk, hon är grym hon ;) En riktig inspirationskälla!





Bilderna är från Tess och min coach Maddes bloggar. Hann ju inte med att fota själv direkt.

Nu är det dags att sova och ladda inför en ny vecka!

Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar