onsdag 13 februari 2013

Plötsligt vaknade hulken

Tiden står aldrig stilla på Skövdes skönaste gym (världens bästa enligt mig), Livingroom Sports & Harmony. Det planeras aktiviteter, hälsoresa och nu även en liten show. Direkt efter mitt ViPR pass var det bara att slänga sig in  i nästa sal där jag och mina kollegor lyssnade igenom musik och planerade noga. Vad det blir får ni snart veta. Såklart är det något kaxigt när det är vi på Livingroom som levererar!

Dagen har även bestått av jobb och träning såklart. Idag delade jag upp min cardio och styrka så morgonen inleddes med 45 minuter cykel, därefter frukost och träning utav klienter. Tog ett välbehövligt lunchbreak och åkte hem för att få träffa mitt hjärta lite innan båda drog iväg på mer jobb.
Innan det var dags att träna fler klienter körde jag ett väldigt mixat pass, bicep, tricep och bröst. Blev så denna vecka för att få ihop all träning. Supersetade bicep och bröst för att sedan avsluta med tricep. Det det fungerade helt ok, var rena hulken genom passet, vet inte var denna styrka kom ifrån men bara att ta tillvara på det.
Att ladda inför ett träningspass är A och O, något som jag upplever ännu tydligare nu under diet. Jag vill ha som mest energi när jag inleder mina pass såklart. Dessutom har jag nu hittat min optimala träningstid på dagen, då jag presterar som bäst. Mat, sömn och planering är det som gäller. Nu ser jag också till att ge kroppen en extra skjuts av aminosyror innan och under träningspasset. Jag känner mig uthålligare och starkare och håller en hög nivå passen igenom. Just nu använder jag tre produkter från Olimp som jag är riktigt nöjd med. De ingår alla i deras Xplode serie; BCAA, EEAnabol och AAKG. Är mycket uthålligare och känner mig inte sliten längre efter tuffa pass! Smakar även riktigt gott!

Inhandlade från Sportkost

Sovdags!
Louise

1 kommentar:

  1. oj vad du tränar :) ..tror jag väntar lite med dom där burkarna jag :P

    SvaraRadera