tisdag 10 december 2013

Grispass de Luxe

Då jag nu lägger om min träning för att utvecklas och nå mina nya mål i gymmet har jag knåpat på diverse utmaningar åt mig själv. Efter helgens vila tyckte jag att måndagen borde rivstarta med ett riktigt grispass. Och det blev det! Lade upp ett Tabata pass där varje övning utfördes som ett set Tabata, uthållighetsprövande med andra ord. Man är inte lika kaxig på vikterna då det är 4 minuter som gäller. Roligt var det och avslutade passet med lite crossover för att verkligen se till att jag var helt slutkörd. Nu blir det en period med bara rolig träning, inga måsten utan bara gå på känsla, utmaningar efter dagsform. Och jag som älskar grispass där man får svettas och plåga sig själv lite kommer nog gå lös inne i Freestyle Room på Livingroom....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar