tisdag 17 december 2013

Mumsiga pannkakor

Jag är ständigt på jakt efter nya recept och gärna sådana som passar min livsstil som ni kanske förstår. Det finns en blogg som slår allt, Tasty Health. Här finner jag alltid fantastiska recept som faller mig helt i smaken. Och igår fann jag mitt nya favoritrecept på pannkakor, Äppelpaj proteinpannkakor med vanlijcréme och äppelkompott. Det blev min middag för kvällen då A jobbar kväll och jag kom hem sent och helt enkelt inte orkade ställa mig och laga de planerade biffarna....Får bli ikväll istället. Mat fick jag i magen iaf och den var inte fy skam, proteinrik och riktigt mumsig. Dock väljer jag bort stevia i recepten då det blir på tok för sött för min smak, alla recept fungerar lika bra utan sötningsmedel. Surfa in på Tasty Health och inspireras!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar