måndag 16 december 2013

Sportlife - Makes you feel good

I Skövde är vi otroligt bortskämda med hela tre Sportlife anläggningar! Det finns allt från Express gym till två större anläggningar med gruppträning och hela kittet. En ursäkt att gymmet är för långt borta eller stängt finns alltså inte (två anläggningar har öppet dygnet runt). Jag har dessutom lyxen att både Express och Livingroom ligger inom 2 minuters cykelavstånd. 

Idag kickstartade jag morgonen 06:30 med bröst & mage samt ett avslutande 60min cardio pass på crosstrainern (står och trampar i skrivande stund). 

Personligen gillar jag att tassa upp tidigt på morgonen för att få träna ensam i ett helt tomt gym. Hur skönt som helst! Det bästa är ju såklart dusch och frukost efteråt, då känns det verkligen som mission completed och jag kan ta mig an dagen!

Dagens pass bestod av superset;
Bröstpress hantlar plan bänk 
Total crunch maskin

Bröstpress maskin lutad bänk
Crunches hängande i takräck

Flyes på plan bänk
Dragonflags på lutad bänk

Crunches med ben i 90 
Cykelcrunch
Diagonala indrag

There's no excuse any longer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar