tisdag 24 december 2013

Morgonfys innan julemys

05:30 ringde klockan i morses. Bara att tassa upp, dra på träningskläderna och svepa en espresso innan jag trampade ner till gymmet. För att jag inte ska få myror i benen av allt stillasittande och ätande idag var det riktigt skönt att få riva av ett gympass. Rumpa och mage har fått sitt likaså hjärtat i form av 40 min crosstrainer och 2 set Tabata på löpbandet. Tackar Sportlife för vår expressanläggning i stan där jag kan smita ner när som helst på dygnet. 

Dags att trampa hemåt igen för att duscha och överraska älsklingen med frukost på sängen & julklappar (såklart!). Behöver jag ens nämna att jag var själv på gymmet......

God Jul på er alla! Njut av mat, familj och goda vänners lag. Det ska i alla fall jag!

Mitt julgodis, Dreambars från Majestic Nutrition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar