onsdag 11 december 2013

Red Amp alert!

Jag borde ha däckat i sängen för länge sedan med tanke på hur trött jag var i morse men icke sa nicke. Har bara mig själv att skylla då jag klantade till mig rejält och laddade med dubbel dos av Red Amp idag.... (Red Amp är koffeintabletter som man kör innan träning, fungerar som PWO ihop med beta Alnin för min del). Dosering är endast en tablett och man ska absolut inte ta den efter kl 16. Jag vet inte varför eller hur det gick till men precis när jag svalde min dos Red Amp och Testobooster innan träningen insåg jag mitt misstag. Av någon anledning hade jag tagit 2 tabletter i handen!!! Kan ju bara säga att den känslan i kroppen på så mycket koffein är verkligen inte ok. Kände mig helsnurrig under mitt benpass! Så när den här tösen somnar inatt får vi väl se... Kommer aldrig ha för bråttom att ta mina PWO:er igen iaf...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar