onsdag 4 december 2013

Luciapokalen 2013

Dagarna rusar förbi i en väldig fart och min blogg blir lidande för tillfället, det blir snart ändring på detta. Men just nu ägnas dagarna åt väldigt mycket jobb, kalendern är fulltecknad från tidig morgon till sen kväll. När jag väl landar i soffan hemma så stänger jag allt och ägnar mina sista vakna timmar åt mitt hjärta A såklart.

Jag är enormt nöjd med helgens prestation, jag var i min bästa form, hårdare och mycket bättre än i Lund. När jag klev ut på scenen kände jag mig så självsäker och älskade varje sekund på scenen. Det slutade på en 7:e placering av 32 startande tjejer vilket jag är stolt över. Många frågade sig (och kom fram till mig på Luciapokalen) varför jag inte stod i finalen på Decembercupen. Det var alltså inte bara jag, min coach och A som var förbryllade över domarnas beslut. Men men, sådan är sporten. Dock slog jag några utav de tjejerna denna helgen så jag är nöjd ändå, jag fick min revansch då Decembercupen tyvärr var rena katastrofen enligt mig. Känns skönt att avsluta tävlingsåret på det sättet, med en bra placering och en medalj runt halsen.
Ni får hålla tillgodo med en bildbomb från Luciapokalen så länge. Mer om dagen och mina framtida tankar kommer jag att blogga om i helgen när veckan lugnat ner sig lite....


Mycket som ska piffas & fixas innan....
Bild från fitnesscoachen

 Laddar med mina teamates Jonna & Lina
Bild från fitnesscoachen

Ida & jag innan vi ska upp på scen, rejäl formtopp!
Bild från fitnesscoachen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar