lördag 14 september 2013

Äntligen helg!

Äntligen är lördagen och helgen här! Så skönt efter denna kaotiska vecka, dock har det varit positivt kaos. Fullt upp med roliga saker kring träning, utveckling av gymmet och nya mål för en del klienter, allt från bikinifitness till Berlin marathon.

Igår var det fredag den 13:e, otursdagen.... Jag hade en fantastisk dag, full av energi trots sista dagen i veckan (och mitt komamode under torsdagen)! 05.20 ringde klockan och jag tassade upp för att sticka ner till gymmet och köra ett svettigt cardiopass innan min första klient. Dagen sprang iväg med klienter och egenträning, tillslut var det dags för mina två sista ledda klasser på Sportlife Elins och när salen fylldes av träningssugna deltagare som ville testa på Challenge fylldes mina energidepåer på igen. Jag tycker det är så roligt när medlemmarna fyller klasserna och är redo att köra dessa tuffa "grispass". Att våga utmana sig och gå utanför sin comfort zone, dessa pass vet de aldrig vad som väntar mer än att det blir tufft. 45 minuter senare var det svettiga, trötta MEN leende deltagare som tackade för sin fredagsfys, mycket bättre än fredagsmys kan jag lova då passet bränner ca 750 kcal.

På vägen hem svängde jag förbi postens utlämningsställe då jag hade ett paket som väntade! Snabb och bra service som vanligt från Sportkost. I paketet låg mina nya fina MXDC byxor (som de rear till väldigt fömånliga priser) och Olimps nya linne "Born in the gym". Dock tog det inte många sekunder innan A provade linnet och konstaterade att det satt mycket bättre på honom. Ja, de görs ju endast i stora herrstorlekar så att det skulle vara oversized på mig visste jag men inte att det skulle passa honom så bra. Klart han får linnet, men jag kommer nog knycka det då och då.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar