torsdag 12 september 2013

Longing for the weekend

När jag klev upp i morse var jag inte så sugen på min morgontur. Nu är det mörkt och lite rått på morgonen, jag som dessutom gillar att springa i skogen MEN är sjukt mörkrädd är ju som en skrämd hare i spåret. Idag kunde jag ge mig ut lite senare och slapp pannlampa utan fick njuta av hur solens strålar letade sig fram mellan träden. Däremot får man verkligen ha koll på tassarna när man springer i skogen och det är så dunkelt i början av turen, höll på att stå på näsan några gånger. Morgonturen blev istället en underbar runda där jag kände hur både jag och allt vaknade till liv steg för steg. Härligt!


Att jag är trött så här i slutet på veckan kanske inte är så konstigt med tanke på att jag haft tre extremt intensiva dagar på gymmet. Jobbat 12 h per dag med klienter, utbildningar, aktiviteter och nya planer på PT tjänster i gymmet....plus passen jag leder och min egna träning. Så tröttheten är väl befogad. Längtar efter lördag och sovmorgon......

Utbildningssalen på gymmet fick denna vecka bli Kidsroom till allas glädje ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar