lördag 23 november 2013

1....& 0!

Blev en lång sen dag igår så något blogginlägg hanns aldrig med, därutav 1 & 0 nu på morgonen. Sitter på hotellrummet, knaprar på några riskakor och inväntar coach Madde som ska formchecka mig innan jag får äta frukost. Minut för minut planeras med mat såhär på tävlingsdagen, även dagen innan. Man vill ju vara helt på topp när man kliver upp på scenen.

Gårdagen spenderades mestadels i bil och med mycket väntan på hotellet. Efter den långa resan ner till Lund och väl omcheckade på hotellet var det först formcheck innan vi travade ner till reFORM och deras spraytält. Lager ett av spraytaningen skulle läggas. Och här snackar vi ju ingen vanlig lätt solkysst bränna, nej pepparkakor blir vi allihopa såhär inför jul. Dessutom gäller det att inte vara blyg, nakna människor överallt som står och torkar medans några står i båsen och sprayas. Helt galet! Men man släpper på sådana spärrar ganska fort inom den här sporten. Ingen orkar liksom bry sig direkt. 

Efter lager ett med färg var lagt ordinerades mera vila innan vi skulle ner återigen för lager två. Det här med mat som ska timas är A & O som sagt så när vi stod i kön för sprayning var det bara att äta middagen. Sa jag att det var en galen värld inom fitness, hihi. 

Mera färg och ännu mera väntan då vi bodyfitness tjejer registrerade in sist under kvällen. Stämningen bland tjejerna känns skön, alla babblar och skämtar glatt om hur snurriga vi alla är. Kommer bli en grym helg det här!
Behöver jag ens säga att jag somnade sött igår kväll.....

Inregistrering 

Middag i väntan på spraytaning 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar