torsdag 21 november 2013

2...

Idag har jag inte gjort många knop. Energinivåerna är extremt låga så har spenderat större delen av dagen nerbäddad i soffan. Tur att jag hade min tid på salongen på morgonen idag för vid lunch var jag så seg att jag knappt orkade ta mig den korta biten hem. Dock var det väldigt skönt att få sjunka ner i stolen på Salong Hemma och bara bli ompysslad. Hår, naglar och även tår fixades iordning. Hon är världens underbaraste min frisör, ställer upp i vått och torrt. Vet inte hur många gånger jag antingen suttit hos henne tidigt tidigt på morgonen eller extremt sent på kvällen för att fixa hår eller naglar. Henne håller jag hårt i!

I morses var vi nog även några som vaknade till ett snötäckt landskap. Supermysigt! Jag blev genast sugen på att släpa framjulsakerna och började planera allt som ska bakas till julen. Sa jag att jag hade ett food obsession just nu? Hehe....
Dock har jag lagat en del mat under dagen idag och förberett det sista inför resan mot Lund imorgon. Varenda låda är uppmärkt och klar med morgondagens måltider, dags att fylla kroppen med kolhydrater. Känner mig så tunn nu så ska bli riktigt skönt att få lite mer tryck imorgon. Började med lite ris nu ikväll, kroppen svarade direkt, tummen upp!



Dags för min skönhetssömn innan äventyret drar igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar