fredag 15 november 2013

Boost

Efter mitt beslut att trappa ner på jobb och klasser nu såhär innan tävling har ett totalt lugn infunnit sig. Jag sover som en stock, har världens energi och rent lyckorus i kroppen. Tänk vad enkelt det är ibland?! Jag skalade ner på det mesta och vips gjorde kroppen en totalomvändning. Allt känns så j-kla bra rent ut sagt! Tack alla ni som ställer upp!

Igår tog jag mig ut i skogen för en PW på förmiddagen. Med musik i lurarna började jag min promenad uppåt berget. När jag väl vek av in på löparspåren tänkte jag att jag känner lite på kroppen och började småjogga, benen kändes trots allt pigga. Slutade med att jag fullkomligt flög fram i skogen! Det är ett snårigt spår över stock och sten med backar och branter. Inga problem! Märkte hur jag helt plötsligt sprang med världens leende, det var en euophorisk känsla i hela kroppen. Jag har problem att springa pga ett kass knä och nu den senaste tiden har energin varit i bott så bara en PW har varit sjukt jobbig. Då förstår ni kanske min lycka när jag efter tre månaders uppehåll flyger fram i spåret och känner hur kroppen sprudlar av energi! 

Jag säger bara en sak; I'm back, stronger than ever!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar