tisdag 12 november 2013

Tack för att ni finns!

Det har varit tyst på bloggen över en vecka nu, jag vet.... Men dagarna springer iväg och är fullproppade med fix och jobb. Dock har detta satt sina spår och efter min massör och coachens inrådan är det nu lugn och ro som gäller. Dieten har varit tuffare den här gången och det har satt sina spår, jag har inte samma energi som innan och nu gäller det att hålla fokus in i mål. Jag har bara en kropp och den ska vårdas väl. Efter ett samtal med coachen igår var det bara att sätta sig med kalendern och börja planera om mina klienters träningspass. Slutet på denna veckan och hela nästa vecka är tillägnad mig.
Jag har världen underbaraste kunder och arbetskamrater som alla förstår allvaret och stöttar och ställer upp för mig. Stort tack till er alla för att ni finns! Och stort tack för all er pepp och fina ord nu när det börjar dra ihop sig. Ni ska veta hur mycket alla dessa sina ord värmer och betyder mycket! Ni är underbara! Jag ska glänsa på scenen och än en gång få den underbara adrenalinkicken av att kliva ut där och visa allt det hårda arbete jag lagt ner. Alla tävlande som går ut på scenen är vinnare för det här är verkligen ingen lätt resa...

Tack Carina för att du tog med dig "lite sol" idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar