lördag 16 november 2013

Mys & planering i höstrusket

Jag gillar när det börjar bli mörkt och lite rusk på kvällarna, så länge jag slipper att vara ute i det i alla fall. Då får man ju tända upp massa mysiga ljus medans man hör hur vinden och regnet viner ute, supermysigt! Och när det närmar sig jul och det är dags att pynta lite stormtrivs jag. Inga ljusstakar i fönstret och tomtar osv, Nej, de går bort! Jag släpar fram silverrenar, ris och silverdekorationer. Och igår tog mamma med mig på en utflykt till världens mysigaste butik, Hem till mig. Jag blev förälskad i butiken så fort vi klev in, allt är i english hunting style, helt i min smak. Underbar butik, har ni möjlighet åk dit!

Förutom kvalitetstid med mor spenderades dagen i gymmet med ett brutalt magpass och svettig cardio. Två klienter fick även sin fredagsfys samt ett härligt gäng tjejer som rev av ett lunchpass med Easy Line Tabata. Så fredagsfys före fredagsmys var verkligen temat igår.

Dessutom planerar jag allt in i minsta detalj inför tävlingarna nu. Mappar med alla viktiga papper inför tävlingarna. Måltiderna är inplanerade i kalendern mellan träning och klienter samt vätskeintag dag för dag. All mat plus tävlingsmat är inhandlad så nu står 6 paket riskakor, 1 burk nutella, 1 tub sylt och 1 påse skumgodis redo i skafferiet. Galen värld fitness, superstrikta fram till tävling och sedan laddar vi med alla snabba kolhydrater vi kan komma över?! Längtar dock enormt efter att få kliva upp på scenen igen, världens adrenalinkick!

Smått & gott från Hem till mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar