måndag 25 november 2013

Dags att ladda om

Många av er är nog nyfikna på hur det gick i helgen och ja, det var verkligen en blandad kompott i teamet. Allt från vinst, finalplaceringar till precis utanför finalgruppen. Ett enormt stort grattis till söta Jonna Morehed som gjorde debut och plockade hem segern i BF -168cm! 

Tyvärr hamnade jag ej bland de sex som tig sig till final i BF +168cm men var med så långt som till andra gallringen iaf innan finalgruppen! Vi var många tjejer som ställde upp denna helg, över 20 st per klass så det var trångt på scenen. Och trängre lär det bli till helgen då jag ska upp på Luciapokalen med 40 andra startande!!! 

Helgen har varit fantastisk och verkligen förberett mig inför Luciapokalen. Nu var det mer på riktigt än när jag körde Alströmer (och vann!). Det tighta schemat med alla spraytanings, coachen som springer in och ut på hotellrummet för att kolla formen, folk liggandes i gångarna backstage med fötterna i högläge i väntan på att entra scenen, skumtomtar, riskakor, nutella, nakna kroppar som står på tork, bikinis som limmas i rumpan, klackar som coacherna sliter med att trä på oss, inoljade kroppar som pumpar frenetiskt ända in tills dess att foten nuddar scenen.... Ja, ni kanske förstår själva vilken hysterisk helg det har varit. Vi är glammiga då vi kliver ut på scenen men minutrarna, timmarna och framförallt månaderna fram tills dess är ett enormt styrkeprov både mentalt och fysiskt. Jag har bara gjort del ett, del två kommer i helgen och nu är jag mer än redo!

Inregistrering

Köar snällt till registreringen

Första lagret färg ska på, mat intas...

Flytande kylskåp när isklamparna lagt ner verksamheten i kylbagen

Blev lite brunare än A i Lund, stark sol

Knaprar på...

Showtime!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar