onsdag 27 november 2013

Reload

De senaste dagarna har jag känt hur jag både i kropp och sinne samlat på mig massa ny energi inför söndagens tävling, Luciapokalen. Förra veckan var jag helt tom i huvudet och orkade inte med mycket, den här veckan är det helt tvärtom vilket känns fantastiskt.

Veckan har gått åt till en hel del jobb, sköna powerwalks, lättare tömningspass och poseringsträning. I morses passade jag även på att julbaka lite, ren terror tycker vissa när man är på diet. För mig är det mer terapi, få baka och pyssla, äta har jag inget behov av. Det handlar bara om disciplin som med allt annat! Men självklart längtar jag efter att kunna äta vad jag vill när jag vill. Bara en sådan enkel sak som att ta en frukt om jag är sugen på det eller en rejäl frukost för att ladda inför ett riktigt grispass. Har så många planet för hur jag tänker lägga upp kost och träning efter denna helgen. Vi (jag & A) har diskuterat nya kostupplägg, testa lite nya metoder och se vad det ger för resultat i träningen. Det är sådant här som jag tycker är så spännande med kost och träning. Hur vi med ganska enkla medel kan förändra och förbättra prestationer eller kroppens muskeluppbyggnad. Först och främst fokus på denna helgen, galet att JAG ska kliva upp på scenen i Luciapokalen.
Bara att ladda om och fokusera!

Dagens biscotti bakning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar