onsdag 20 november 2013

3...

Nu är det verkligen nedräkning inför Decembercupen på lördag! Tre dagar kvar tills dess att jag ska upp på scenen. Betar av dagarna nu för tillfället jag väntat på, det är så kul att få gå upp på scenen, rena adrenalinkicken! De senaste tre dagarna har bestått av mycket vila, en del träning och en hel del vatten.

Idag tränade jag min mammagrupp ute i kylan något jag oroade mig för innan hur jag skulle klara det på låg energi. Det gick galant, påpälsad sprang jag bredvid och instruerade, vaggade barnvagnar när de utförde övningar och höll igång både mig själv, bebisar och mammor. Det var otroligt skönt att komma in i värmen efteråt och dra igenom ett helkroppspass med min teammate Micke. Vi snackade av oss, pratade om all denna matfixering och hur taggade vi är inför helgen. Det här kommer bli kanon! Jag har hört så mycket om stämningen på Decembercupen, att den är väldigt familjär med alla boende på hotellet, låter toppen.

Packningen är i princip klar också, har lagt fram allt som ska ner. Nu är det bara smink och mat som ska till så är allt med till tävlingen. A undrade om jag skulle på kollo med tanke på alla prylar, allt från liggunderlag, högklackat och nutella till lösögonfransar. Ja, det är ett helt bohag som ska med, galet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar