lördag 8 juni 2013

1 vecka kvar!!!

Ja, nu är det nära! Om en vecka gör jag debut på bodyfitness scenen i Alströmertrofén. Kan knappt förstå det själv, att jag under snart 6 månader gått på diet och tränat som en tok. Alla dessa tidiga mornar med konditionsträning och för att inte tala om alla intervaller! Den sista tiden har vi dock lugnat ner tempot något för att inte sätta kroppen i någon form av stress. Som ni läst tidigare har det varit mer powerwalks på morgonen och mer att gå på känsla dag för dag. Jag är rätt trött numera och tar vara på varje vilostund som ges. Har jag möjlighet att ta en tupplur mitt på dagen så gör jag det, nu bestämmer kroppen (förutom att den inte får den mängd mat den vill ha...)

Under månaderna som gått har jag utfört;
132h löp/crosstrainer/cykel/powerwalk
132st styrkepass
108 intervallpass

Dessutom har jag konsumerat ca;
26.4kg broccoli
30 kg kvarg
20 kg potatis
20 kg kyckling

Rätt galet när man börjar räkna på det!
Nu är det bara några mål broccoli och powerwalks kvar till målet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar