lördag 29 juni 2013

Skynda Fynda!

Det reas högt och lågt i alla butiker, sommargrejerna ska redan bort innan vi ens hunnit börja njuta av värmen?! Anyway, inte mig emot ;) Häromdagen tog jag en vända på Stadium för att se vad de hade att erbjuda. Hade fått tips om billiga löparjackor från Nike av min arbetskollega. Inga Nike kvar tyvärr men en löparjacka och ett par löparhandskar blev det för ynka 275kr!!! Jackan är dessutom vindtät, kanon :) Tips på hur ni kan kolla att grejer verkligen är vindtäta; håll handen på insidan av materialet, blås genom tyget. Det ska såklart inte kännas i handen. Lätt som en plätt!

Jacka Everest & handskar SOC

Blir nog ett kik efter nya skor också, älskar mina Nike Free och investerar gärna i ett par till. Dessutom kommer de i så läckra färger! 

Idag är det vilodag från gymmet så blir till att bygga på vår nya walk-in closet och balkongen. Ska bli så skönt när det är färdigt, nu har vi hela garderoben i loungen, lite smått kaos sådär (dock som en enorm walk-in closet, hihi). Jag vill inreda nu och ser redan det färdiga resultatet framför mig....en bit kvar dock. Blir till att plocka upp spackelspaden och sätta igång nu tror jag bestämt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar