fredag 14 juni 2013

1

En ynka dag kvar!!! Idag är det påfyllnad som gäller inför tävlingen imorgon. Det ska ätas en hel del potatis och protein dagen igenom, me like! Efter en vecka med majoritet protein, lite fett och grönsaker så var gröten i morse gudomlig. En rätt nöjd tjej idag med andra ord. Större delen av dagen går åt till att förbereda allt inför morgondagen samt vila, inte mig emot. Mängder av ris har kokats samt riskakor, nutella, sylt och diverse smått och gott har jag packat i ordning nu på morgonen.


Blir en liten sväng ner till gymmet på förmiddagen för ett sista poseringspass samt PT träning med en klient och ett ViPR pass. Sedan bär det av till bästa Victoria på Salong Hemma för att fixa naglarna och skvallra lite inför tävlingen. Dessutom fyller min älskling år idag så kvällen tillägnas honom såklart med paket och....dietmat ;) Vi tar godsakerna imorgon! Även han kör en deff och har lördag som ätardag så vi bestämde att det onyttiga får vi äta imorgon. Han är guld värd min man. Att han stöttat, pushat och hjälpt mig så genom denna diet, för att inte tala om stå ut med mig! Fina paket utlovas ikväll ;)


Champangen ligger på kylning tills imorgon, då firar vi oavsett hur morgondagen går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar