söndag 9 juni 2013

Sista fotografering innan tävling

Idag möttes jag och Andreas, som har Whiteframe, upp på gymmet (Sportlife Livingroom) för en sista fotografering innan tävlingen. Han är enormt duktig på att fota träningsbilder och muskler ska ni veta, the best! Vi fotade för ett par månader sedan, nästan i mitten av min deff och idag var det alltså dags för den sista innan nästa helgs tävling. Som vanligt tog vi de obligatoriska ryggfotona för att kunna jämföra med förra vi tog (och alla dess för innan) samt lite nya poseringar. Fotade mig även i min tävlingsbikini vilket var riktigt roligt, fixad precis som inför tävlingen. Nu kommer jag att låta hur ego som helst men det skiter jag i just nu; det var så häftigt att få se alla mina muskler på rygg, axlar, mage, ja hela kroppen och den form jag nu är i. Blev chockad själv över vad jag faktiskt åstadkommit på dessa månader! Jag är enormt nöjd med mig själv och all det slit jag lagt ner på det här. Hur det än går på lördag vet jag att jag gjort mitt bästa!



                                           
Snyggaste fotoväskan hade Andreas dagen till ära, en brun pappåse ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar