tisdag 11 juni 2013

Naturlig energi

Att vara ute i naturen är underbart och det ger så mycket energi. Mina promenader ute i skogen varje dag ger mig en extra boost (vilket verkligen kan behövas just nu). Dessutom rensar jag huvudet när jag går och springer där för mig själv. Min lilla stund på dagen. Idag fylldes jag verkligen av den energi som behövdes kände jag, hade en liten powernap efter lunchen och tog mig sedan ut på en timmas powerwalk. Superskönt!
En av mina klienter fick även starta dagen med ett pass ute i friska luften. Precis bakom gymmet finns det en park som är perfekt att träna i. Vi tog med två ViPR ut och körde för fullt. Finns så mycket man kan göra med hjälp av sin egna kroppsvikt dessutom. Som pulshöjare körde vi sprintar i backe och en variant av "idioten" mellan lyktstolpar. Svettigt och roligt i morgonsolen! Nu är det bara att äta ett mellanmål och fortsätta några timmar på gymmet med mina klienter och ett svettigt Easy Line pass som går i Tabata anda.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar