onsdag 12 juni 2013

3...

Nu är det nedräkning inför lördag. Tre dagar kvar, inklusive idag, så två och en halv är det väl nu. Idag har jag faktiskt känt mig lite piggare, all denna vila hjälper definitivt. Startade dagen med min sista powerwalk för denna veckan. Fick gott om tid över för att äta frukost och kika på morgontv innan det var dags att bege sig till gymmet för att träna klienter. I min planering hade jag tänkt att åka hem direkt efter och äta lunch samt sova för att träna själv på eftermiddagen men hade konstigt nog en hel del energi och var inte helt utsvulten efter mina arbetspass så det blev ett helkroppspass innan lunchen istället. Det är väldigt deprimerande att styrketräna nu dock.... Har absolut ingen kraft i mina muskler så det blir inga personbästa direkt. Kör på helkroppspass denna veckan, tur det för mycket mer orkar jag inte. Ska bli skönt efter tävlingen då jag kan ladda på med lite mer kolhydrater och trycka på i gymmet igen, längtar så!
Många frågar mig vad jag kommer att äta så fort lördagen är förbi och vad jag längtar mest efter. Jag längtar inte efter någon direkt maträtt, snarare att kunna äta vad jag vill när jag vill. Att få ladda på med kolhydrater och börja lyfta lite tungt igen. Har redan planerat min träning efter tävlingen, inget jag trodde att jag skulle göra redan men tankar om hur jag vill utvecklas är redan där. Veckan efter tävling blir det dock vila och mat som gäller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar