onsdag 5 juni 2013

Ny team mate!

Vi har fått tillökning i Pure Fitness familjen! Min grymma arbetskollega Micke har blivit antagen till teamet. Så kul! Vi jobbar båda som Personliga Tränare på Sportlife Livingrom i Skövde så han har följt hela min process under våren och blev lite sugen på att testa på det här med fitness han med. Jag skickade honom direkt till min coach Madde såklart. Och han gjorde tydligen ett bra intyg för nu är han min team mate :) Micke kommer att satsa på Athletic Fitness så vi kommer att släpa med båda våra sambos på diverse tävlingar framöver för att spana in både vad han måste bli grym på samt inspiration för mig och vidare bodyfitness satsningar. Ja, jag kommer nog fortsätta med detta....har redan fått blodad tand. Idag satt jag och Micke och snackade träningsupplägg och när nästa deff bör inledas. Jag och min A har även planerat och diskuterat vår träning efter tävlingen, så nya planer börjar smidas.....

Micke är inte bara PT utan en grym kock också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar