tisdag 25 juni 2013

Back in business!


Ja, ungefär såhär känns mina ben idag. Och faktiskt ännu värre nu ikväll. Den där träningsvärken har en tendens att smyga sig på och bli värre dag två.... Som ni förstår är jag back in business och kör nu på, hårt dessutom. Jag har ett nytt mål i sikte och nu gäller det att varje pass är perfekt och till max. 

Efter en vecka med vila och massa mat (en och annan glass slank också ned) var det riktigt skönt att få kliva in i gymmet igår och plåga musklerna igen. Som ni kanske förstår av bilden ovan var benen först ut denna vecka. Har uppenbarligen knåpat ihop ett riktigt bra pass då benen var som gelé efteråt och jag nu har lite svårt att gå. Gött! Nu är det "bara att kötta på" som en av mina kära klienter säger ;)

Ni vet väl att ni kan följa mig på Instagram; louiseljungemo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar