tisdag 7 maj 2013

Balansgång

Nu har jag gått in i den sista fasen på min diet inför tävlingen vilket är otroligt spännande. Balansgången mellan träning och kost är hårfin känns det som just nu. Vikten får inte rasa utan det är verkligen stenhård koll varenda dag så att jag håller planen. Vill ju inte tappa massa muskler nu det sista! Har ett mål i gram jag ska ner varje vecka och får se till att justera detta med rätt mängd kondition vs mat. Jag har en kostplan såklart men går det för fort så gäller det att hinna parera detta. Nu handlar allt om dagsform och finlir! Men det bästa av allt med sista upplägget är att jag ska köra på med allt jag har i min styrketräning :) Mest energi här nu alltså, det gillar jag! Kör iof alltid på hårt men nu ska jag verkligen lägga allt mitt krut här. Poseringsträningen blir också den allt viktigare, försöker klämma in så många pass det går under veckan. Det ska sitta i ryggmärgen när jag väl kliver upp på scenen. Och det är verkligen inte lätt! Det gäller att hitta sina vinklar och poser samt att kunna hålla dem. Nu är det med spänning som jag inväntar min bikini för att kunna träna i hela kittet :)
38 nervösa dagar kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar