fredag 10 maj 2013

Killer legs

Idag är det fredag och självklart är benen heeeeelt slut efter morgonens RPM spinning, värre en vanligt dessutom. Vet inte hur jag lyckats men var nog onsdagens brutala benpass samt bindvävsmassage som tog kål på dem. På min morgontur igår var det liksom inte ens någon idé att försöka springa, hamstrings utan någon ork. Benen skrek i början av spinningen men efter lite värme och puls så var jag igång, fightermode ;) Så efter mitt styrkepass i eftermiddag kommer jag lägga extra kärlek på de stackars påkarna i form av stretch och högläge.
Gårdagen var väldigt lugn och skön. Vi pysslade och fixade hemma, körde ett bröst och magpass på gymmet, lite ViPR planering med kollegan samt kalas för lillsyrran som fyllde 25. Det var en mix med familj och nära vänner som firade på Skövde Golfklubb där Mattias catering håller till. De har alltid fantastisk mat och självklart var fallet även så igår. En av mina PT kollegor jobbar även som kock där och det var han som stod för vår buffé igår. Ängel som han är hade han tänkt på mig och min diet så jag fick lite anpassad mat, till och med en liten söt efterrätt. Gissa om jag var helnöjd!!! Kalas på diet går det med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar