fredag 3 maj 2013

Quick delivery

Som medlem i Team Pure Fitness blir man väldigt bortskämd med grymma sponsorer. Ganska ofta så märker vi hemma i sista sekund att våra tillskott håller på att ta slut. Även denna gång...plus att jag nu behöver lite Carbonox innan mina träningspass och det omgående. På Sportkost är de snabba som attan! Mina Olimp grejer kom levererade direkt, snabbt och smidigt. Så tack bästa Sportkost & Olimp för att vi har er! Förutom Carbonox och EAA så beställde jag hem världens godaste proteinbar Matrix....sååååå god! Som godis! Och fungerar utmärkt för mig som är laktosintolerant :)

Fick även mitt nya kostupplägg idag, inte så mycket mindre mat som tur är ;) Men nu finputsar vi verkligen på varje måltid per dag och mina intag. Ska även "testköra" mig lite nu innan det är tävlingsdags. Allt känns så spännande! Nu är det inte långt kvar. Varje måltid, varje pass, varje poseringsträning och varenda dag räknas.....as always ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar