torsdag 2 maj 2013

Maxi time!

Idag var det en fartfylld dag (inget ovanligt för mig kanske...anyway). Morgonen startade 6:30 i gymmet med  första klienten och fortsatte så fram till lunch. Omladdning med mat och lite chill tillsammans med Silvia i vår fina lounge på gymmet så var jag redo för ett stort kalas. Idag hade ICA Maxi nämligen födelsedagskalas! Vi var givetvis där för att prata mat och träning. Förutom att vi bjöd på mumsiga bars & smoothies lottade vi även ut veckopass på gymmet, vattenflaskor, väskor och handdukar. Allt för att komma igång med träningen ;) En hel eftermiddag ute i stormen gjorde mig dock något frusen så min sista klient för kvällen på gymmet undrade givetvis hur många tröjor jag egentligen lyckats knöla på mig. Såg ut som en mindre michelingubbe! Men med 1 linne, 3 tröjor och 1 väst blir man lite "fluffig" ;) En varm kopp te och mat värmde gott nu när jag kom hem.

Jag & Malin med mellisar och vattenflaskor i högsta hugg på kalaset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar