torsdag 4 juli 2013

Chili + choklad

Äntligen sjunkit ner i soffan efter ännu en fullspäckad dag. Vet inte hur det kommer sig men jag är flitig på att ha fullt upp dagarna i ända. Nya idéer och projekt ploppar hela tiden upp i huvudet och sätts i rullning. Förhoppningsvis blir det en spännande höst med alla dessa nya projekt jag fått för mig.



Att jag gillar mat och att upptäcka nya smaker är väl inget som undgått någon. Jag har hittat en helt ny drog.... En av mina tjejkompisar tipsade om denna produkt för ett tag sedan och min dåvarande lilla diethjärna registrerade väl inte riktigt. I helgen när vi handlade på ICA Maxi ploppade tipset upp i mitt huvud igen. Santa Maria har en krydda med chili & cacao som är mums i kvargen! Rekommenderas verkligen att testa.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar