torsdag 25 juli 2013

Hamnat i Body!


Så har man haft turen att vara med i Body! Kan jag säga att jag är mer än stolt!!!  I senaste numret av Body är det ett reportage från Alströmertrofén med bild och text på mig och min teammate Sanna.Så fort numret hade släppts skuttade jag in i närmaste Pressbyrå efter gymmet och köpte tidningen. A hade väldigt roligt åt mig då jag snabbt bläddrade upp uppslaget och hittade min lilla bild och texten. Som ett barn på jullafton läste jag högt texten "Vackra Louise Ljungemo tog hem segern med bra utstrålning och bra ben. Bra!"
Så är faktiskt lite ego nu och säger att jag är väldigt nöjd och glad över att få vara med i just den tidningen!

                                        


Bloggandet har det varit lite sisådär med denna veckan, I know. Men dagarna har varit fullspäckade med jobb då jag jobbar undan en massa för att kunna ta en minisemester från fredag eftermiddag till och med måndag. Vi ska åka upp till Dalarna för att hälsa på min pappa med familj. Hoppas på sol så att jag kan få ligga på stranden vid Siljan och ladda batterierna lite. En dos träning kommer det allt att bli också! Dels har de ett eget litet hemmagym på gården, lillsyrran har en TRX plus att jag kommer att ta med mig en Jungle Sport så att vi kan leka och utmana oss för fullt med diverse styrke och flåsövningar. För er som inte vet vad Jungle Sport är kika på den här länken http://www.youtube.com/watch?v=kQxdSat11Bc Lillsyrran går på skidgymnasium så tränar flitigt även under sommaren. Ska bli riktigt kul att köra med henne i helgen. Lika envisa och gillar utmaningar så brukar vara bra på att hetsa varandra. Och om jag inte känner min pappa helt fel kommer även han vilja vara med på ett hörn. Träning & utmaningar ligger oss varmt om hjärtat i familjen ;) Viss tävlingshets brukar dock uppstå! Blir spännande att se vilken form av träningsvärk jag kommer hem med på måndag.

Mer jobb och träning kvar på schemat idag. Först lite snickrande med A sedan PT jobb för att avsluta kvällen med ett monsterpass för rygg och axlar. Mitt favoritpass på veckan, can't wait!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar