fredag 26 juli 2013

Roadtrip

10:00 avslutade jag min arbetsdag idag (den startade 07:00). Efter ett svettigt cardio pass följt av pushande för 3 stackars medlemmar på Easy Line var det bara en PT klient kvar att ha lite "fredagsmysfys" med innan jag checkade ut. A kom ner till gymmet och vi körde ett härligt fredagspass med armar & core. Rätt skönt pass att avsluta veckan med när man är sådär lagom trött i kroppen.

Nu sitter vi i bilen på väg mot Dalarna för några dagars ledigt. Solen verkar skina där uppe med så ska verkligen se till att ladda batterierna och umgås med familjen. Och träna såklart! Fast imorgon vilar & äter vi bara ;)

Matsäck för roadtrip packad såklart! Korv på en bensinmack är liksom inte min grej.

Ha en underbar helg! NU checkar jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar