tisdag 9 juli 2013

Monsterpass

Efter helgens vila...från gymmet i alla fall (jobb och projekt fanns det gott om hemma, satt inte still en minut) så blev det ett kombinerat pass igår. Söndagar är min axeldag och då den uteblev fick jag slänga ihop det kombinerat med gårdagens baksida ben & rump pass. Två rejält tunga pass! Det blev verkligen beastmode on för att ta mig igenom. Men med attityden innan att "nu jäklar!" så gick det förvånansvärt bra. Ja, rumpan, hamstrings och axlar är rejält trötta idag men det njuter jag bara av. Såg dessutom till att trycka ut all extra energi under mitt ViPR Circuit pass på kvällen, hoppade in och körde några varv själv med mina sköna deltagare. De körde verkligen beastmode de med igår då jag lagt upp en rätt tung cirkel. Me like!


Idag blir det en hel del träning med klienter, mig själv, planering & PT fix med mina kollegor och något jag verkligen sett fram emot den senaste veckan; hår & naglar ska fixas :) Men först ut; ett svettigt cardiopass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar