onsdag 10 juli 2013

Grow, grow, grow

Hade en helt fantastisk känsla i kroppen under träningen idag. Det känns verkligen som att jag växer! Galet, men härlig känsla. Den här veckan känns det som att kroppen börjar svara bra på träningen och att jag får en helt grym pump i musklerna. Härligt att vara tillbaka!
Idag var det dags för rygg samt lite bicep och tricep då jag fått pussla om mina pass för att få ihop det denna veckan. Udda kombo men det fungerade helt ok. Lade fullt fokus på rygg och utförde fem övningar där jag verkligen fick kontakt och pumpade ut mig i varenda övning. Stark som en oxe var jag också! Detta helt utan PWO eller Carbonox innan, endast aminosyror i vattenflaskan. Använde dragremmar idag för att spara underarmarna (behöver inte bygga på dessa direkt heller) och för att kunna ösa på med vikterna.
Har varit duktig och skrivit upp och planerat alla mina pass de tidigare veckorna men denna veckan har jag mest kört på med varierande övningar. Dock har detta fått mig tillbaka i mina gamla spår och vikter och jag kör faktiskt på bättre. Så det här med träningsdagbok är inget för mig, jag kör bättre på känsla, precis som jag skrivit om tidigare ;)



Dagens ryggpass bestod av:
4 set skivstångsrodd med omvänt grepp (1 värmningsset)
3 set vertikaldrag i maskin
4 set enarmsrodd i maskin
3 set rygglyft
3 set latsdrag
2 set omvänd fly/nedre del rygg i Kinesis (mata ur det sista)

Växer lite lite i taget....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar