onsdag 17 juli 2013

Värmande ord

Det kom ett litet mail igår från en av mina klienter. Ett mail som värmde i hjärtat! Den här klienten har utvecklats något enormt under de månader vi tränat ihop och hon blir bara vassare och vassare. Ett ämne för bodyfitness scenen då hon har en fantastisk muskelutveckling. Hennes fina ord gör mig otroligt glad!


Vet att jag skrivit det förut men jag har verkligen turen att få jobba med det jag älskar och att få träffa fantastiska människor med ett gemensamt mål i sikte, att må bra och ha en stark, frisk kropp. Är roligt att jag inspirerar er men ni ska veta att ni inspirerar mig lika mycket! Att få se en person utvecklas, må bättre och få en stark självkänsla är det finaste som finns. Ni är grymma! Ni inspirerar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar