tisdag 19 mars 2013

A day in my life

Många undrar säkert hur en dag ser ut under alla dessa förberedelser inför tävling och hur man kan hinna med dubbla träningspass, jobb, matlagning och sambon. Nu har jag några stora fördelar i det hela, dels att jag jobbar på ett gym samt att jag styr mina arbetstider själv....och gymmet ligger 5 minuters promenad hemifrån. Dessutom har jag som ni kanske redan förstår en sambo som också delar denna livsstil och intresse med mig :) Allt blir så mycket enklare då.

En dag nu under diet ser ut som följande;
05.30 Uppstigning, en kaffe och lite vitaminer så är jag igång ;)
06:30 Första PT kunden för dagen
07:30 Frukost
08:00 PT klient
09:15 60 minuter cardio
10:30 Mellanmål
11:00 PT klient
12:00 Lunch
Paperwork; träningsprogram och kostupplägg som ska planeras
14:00 Styrketräning följt av 30 minuter intervaller
15:30 Dusch & mellanmål
16:00-19:00 PT klienter
19:30 Middag! Hungrig som en varg vid den här tiden!
22:00 Sovdags

Långa dagar fyllda med det jag verkligen brinner för; träning!Att hjälpa och träna andra, se hur de utvecklas och gör framsteg i sin träning samt med sina mål är verkligen inspirerande, I love it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar