söndag 3 mars 2013

Hårda pix!

Verkligen laddat batterierna och fyllt på med energi nu under helgen...imorgon stramas kosten åt ganska rejält och dessutom ökas träningsdosen. Från och med imorgon blir det 60 minuter cardio varje morgon plus intervallträning efter mina styrkepass på eftermiddagen. Lördag är som vanligt vilo och ätardag, MEN då blir det även en rejäl dos cardio på söndagarna. För att nu få ihop det med all tid som ska läggas på cardio har bossarna på gymmet lånat ut en pärla till cykel. Det kan vara roligt för kära A att få se mig emellanåt ;)

Laddat med mat för veckan, och ja, vi är bara två i hushållet ;)

Kosten delas nu upp på ett helt nytt upplägg som jag tidigare aldrig testat, det ska bli riktigt spännande att se hur min kropp svarar på detta. Tidigare har vi minskat rakt över på samma del i kosten men nu blir det en liten mix. Förväntar mig att denna vecka verkligen kommer att bli tuff, så om jag verkar lite snurrig vet ni alla varför ;) Nedräkningen har verkligen börjat nu känner jag, börjar faktiskt bli lite smått pirrigt när man tänker på att om några månader ska jag stå på scenen! Varenda minut planeras. Jag förbereder och talar om för alla i min omgivning att jag nu är väldigt egoistiskt månaderna fram till tävling. Man vill ju inte stå där "halvfärdig" och ångra att man inte lagt ner de där extra minuterna på träningen. Nej, scenen och mitt bästa jag är det som gäller!

I med nästa växel!
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar