onsdag 27 mars 2013

Energi in!

Efter en rejäl krasch igår då kroppen inte ville utföra någon form av konditionsträning what so ever (styrkan gick grymt bra men sedan tog energin slut) startade jag denna dagen med en mil lång Powerwalk i morgonsolen. Musik på och med solen i ansiktet knatade jag på, kändes hur skönt som helst! Grötfrukosten när jag kom hem värmde gott i magen :) Fortsatt dagen med lite egenvård i form av nya naglar och en tur till frisören. Värderar mer och mer de stunder då jag får lite piff och fix ;) Väldigt skönt och avkopplande. Lätt att glömma bort sig själv emellanåt, måste bli bättre på detta!
Eftermiddagen och kvällen består av styrkepass, intervaller, träna klienter samt instruera mitt ViPR pass. En himla massa träning med andra ord! Hoppas att kroppen är med på det nu ;) Dieten börjar verkligen göra sig påmind om att jag nu går på ganska lågt energiintag. Det är till och med varierande dag för dag, vissa flyger man igenom passen som ingenting andra säger det tvärnit. Nu är det pannben som gäller! Märker även på kroppen hur jag nu påverkas av allt detta. Har alltid haft kalla fötter och händer men nu är det konstant, isbitar till tår och fingrar. Lager på lager är det som gäller! Men vem har sagt att detta skulle vara enkelt ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar