måndag 18 mars 2013

Good music = great workout!

Med bra musik i lurarna går ett träningspass så mycket lättare! Som idag t.ex, efter gårdagens cardio som gick till historiens sämsta ever pga av helt tömda ben, så hade jag förväntat mig ännu ett segt pass. Men resultatet vart helt omvänt :) Började med 15 min lätt joggning på bandet och kände hur fräsch jag faktiskt kände mig i kroppen, nice! Fortsatte med 30 minuter crosstrainer följt av 30 minuter cykel och benen bara tryckte på, full fart! Varierade tempo och motstånd i takt till musiken och bara körde rent ut sagt. Har en ny favvolista som jag tränar till numera (Summerburst Festival) och blir lika peppad varje pass, bra tryck och tempo i allt jag gör oavsett styrka eller kondition. Eftermiddagspasset blev också hur bra som helst, stark och uthållig med samma lista pumpandes i öronen. Tänk vad lite musik kan göra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar