lördag 9 mars 2013

Människor omkring mig

Om ni alla runt omkring mig bara visste hur viktiga ni är! Alla dessa frågor hur det går med träning och diet, när jag ska tävla, hur jag mår och er nyfikenhet kring bodyfitness peppar mig. Älskade A hemma som orkar stå ut med allt pyssel med mat, mina hungerattacker och allt tjat om dagsform, träning och poseringar (ja jag springer runt hemma och övar framför speglarna) han är guld värd med sitt tålamod. Stackarn, har en trött tjej som kraschar i soffan varje vardagkväll.... Vad skulle jag göra utan honom?!
Träffade mamma på gymmet häromdagen (hon vet var hon ska hitta mig om vi säger så) tyckte att jag nog behövde en bulle eller två nu, hahah. Ja på en lördag kanske jag får ta en liten bulle, så länge jag har ätardag i alla fall. Sa till henne att så fort jag kliver av scenen får hon och A stå där med massa mat och bara mata mig ;) 
Alla ni klienter och andra kring mig betyder också jättemycket. Eran pepp och nyfikenhet gör att jag motiverar mig ännu mer. Och till bossarna och alla gymmedlemmar på Livingroom, jag ska hålla fanan högt! Dessutom ingår jag i världens underbaraste team med en coach som tar bort mina griller i huvudet och stöttar mig hela vägen fram. Det jag gillar med Team Pure Fitness är att vi alla bryr oss om varandra, alla är väldigt aktiva och intresserade av varandras träning, utveckling och tävlingsplaner. Helt underbart!

Att förbereda sig inför en bodyfitness tävling är tufft. Det är många timmar som läggs ner på kost, träning och planering. Allt ska timas inför dagen då jag ska stå på scenen. Denna vecka har vi ökat träningsdosen samt stramat åt kosten, så det börjar kännas kan jag meddela. Vet inte varför men nu är det som att det hela är verklighet. Jag ska stå på scen, i bikini....och posera.....Tävlingsinstinkten har verkligen vaknat i mig och nu är det mycket pannben som gäller! 


Nu äter och vilar jag lite så att jag är redo för morgondagens lååååååånga cardio pass.
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar