fredag 29 mars 2013

Tuff vecka...

Denna vecka har verkligen inte varit lätt. Det började redan förra fredagen med benpasset från helvetet men som sedan vände till två grymma pass på söndagen. Måndag var också helt ok (fortfarande energi kvar från lördagens påfyllnad). Men så kom tisdagen och då sa kroppen nej till all form av högintensiv konditionsträning! Jag vill och vet att jag kan men kroppen sa bara nej, nej, nej! Försökte vända denna trend med en lång PW onsdag morgon och vips så gick resten av dagens pass mycket lättare. Dock känner jag mig ganska slut den här veckan. Energidepåerna är nu tömda och jag inleder den absolut tuffaste perioden i mitt satsande. Det är nu agnarna skiljs från vetet som man säger ;)
Efter många sms, mail och samtal med coach Madde (att hon orkat med mig och mina hjärnspöken, stor eloge!) och underbaraste, älskade A som fixat ALLT hemma, pussat och peppat mig (vad skulle jag göra utan honom) är jag nu på banan igen! Det här fixar jag lätt!!! Ändrat om träningen lite så kroppen inte säger nej till cardio nr 2 på dagarna längre, känns som att inget ska hindra mig nu!
Imorgon blir det vila och massa påskmat! Är ju ingen godisgris längre men älskar lax och ägghalvor med kaviar! Så gissa vad jag går lös på imorgon ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar