fredag 1 mars 2013

What a day...and it ain't over yet!

Idag är det verkligen fullt ös medvetslös!!! Dagen har inte riktigt blivit som planerat, men gått bra/går bra ändå ;) 5:20 ringde alarmet plus att jag fick ett sms av en kollega som hade sjukt barn och undrade om jag kunde hoppa in och ta hennes lunchpass. Då jag hade fullt i kalendern med kunder blev det ett litet pussel på morgonen. Som tur är har jag helt underbara kunder som kunde tänka sig att rucka några minuter på sina pass med mig, vilka änglar! 
Flög ner till gymmet, fixade alla stationer på Easy Line passet som jag hade premiär på idag. In i spinningsalen för att rivstarta dagen med RPM spinning, skönt start, känns att man lever, tryckte upp pulsen rejält idag. Här ska det brännas fett! Sprang direkt till Easy Line salen och körde igång medlemmarna där, de fick bekänna färg med mycket core och rumpövningar ;) Liten paus med energipåfyllning i form av äggvita och riskakor, pust, pust. Igång med mina superkunder som så snällt kunde komma lite tidigare idag så att jag kunde hoppa in direkt och ta ViPR på lunchen. I med mer mat, en välbehövlig dusch (stackare som fått träna med mig halväcklig....) tränat mina bossar som var riktigt grymma idag, mycket power i passet!
Och nu sitter jag här igen med mitt lilla mellanmål bestående av 2 ägg, vatten och en kopp kaffe :)
Än är dagen inte slut, tre klienter kvar innan jag tar helg, välbehövlig vila imorgon, sova läääänge och fylla på energiförådet, längtar redan. Men nu kära vänner, kör vi lite till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar