söndag 17 mars 2013

Fotografering med Andreas


Gårdagen spenderades i gymmet trots lördag och vilodag, men med ett annat syfte. Andreas på Whiteframe har fotat mig tidigare, både privat och träningsbilder för gymmet samt hans egna portfolio. (min profilbild är tagen av honom, så fina personalbilder har vi på gymmet;)) Nu inför tävling så bestämde vi att det kunde vara kul att se min process, hur kroppen förändras månad för månad. Dessutom passade vi på att ta lite träningsbilder :) Ska erkänna att jag alltid avskytt att bli fotograferad men nu börjar jag bli mer och mer bekväm med det hela, kan bero på att jag dels är mer bekväm i min kropp samt att Andreas sköter allt på ett väldigt avslappnat och lugnt sätt. Vi snackar om allt mellan himmel och jord medans man sitter där med bar rygg och bara byxor på, inga konstigheter. A fick ta jobbet som assistent under fotograferingen, skötte blixtar och flyttade runt ljuskällor. Andreas blev nog lite bortskämd med att ha en assistent, hör inte till vanligheterna ;) Bilden ovan är från gårdagen, inväntar med spänning de andra!

Nedan ser ni några bilder som vi tog i höstas inför vår ViPR och Freestyle trainingroom på Livingroom Sports & Harmony. Inte i riktigt samma form som nu ;)


  




                                                                                          

Dags för söndagens axel- & coremördarpass med älsklingen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar