lördag 13 april 2013

Bikini beställd!!!

Äntligen! Ett nervöst och spännande beslut har nu tagits. Bikininarna är beställda! De senaste veckorna har jag haft kontakt med en sömmerska för mina tävlingsbikinis. Gissa om det var nervöst att tillslut säga ja och sätta igång produktionen. Först och främst fick jag hitta en modell jag gillar, sedan vilken färg och tyg som passar, och tillslut hur mycket stenar och i vilket mönster de ska ligga. Massa val med andra ord! Men nu är både den svarta förbedömningsbikini och finalbikinin beställda. Ska bli så spännande att se det färdiga resultatet! Ett smakprov på tygval ser ni nedan.

Denna vecka har det hänt något, vet inte hur eller vad det är som gjort att kroppen svarat så bra men jag njuter :) Fina resultat på invägningen och mätningen igår så jag är mer än nöjd. Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter, klivet upp på scenen är endast två månader bort så nu är det dags att lägga in nästa växel. Är ju mer än bara formen som ska vara perfekt på tävlingsdagen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar