fredag 26 april 2013

Nice & calm

Denna vecka har jag varit tvungen att lugna ner min konditionsträning pga förra helgens krasch. Nu är det verkligen dagsformen som bestämmer hur mycket jag vågar trycka på. Detta har resulterat i superbra resultat på vågen, en ökad förbränning igen och framförallt ett lugn inom mig. Tävlingsmänniska som jag är pressar jag mig alltid stenhårt, för tillfället kanske lite väl hårt. Detta gör att kroppen sparkar bakut då det varit alldeles för mycket jobb, stress, träning och samtidigt diet. Denna vecka har jag hittat min nuvarande balans och plötsligt så tar det fart ännu bättre än innan! :) Förändrar min konditionsträning som sagt och ser till att inte stressa för mycket. Måste ju inte medverka på allt som finns och jag har ju faktiskt mina PT kollegor som även de kan driva på med våran Beach 2013 tävling. Är pigg igen och har hittat ett lugn :)
I onsdags tog jag egentid mitt på dagen och åkte till Victoria för att fixa naglarna och diskutera hur de samt håret ska vara inför tävling. Denna gången blev det lite bling på några naglar som extra piff. Så skönt att få åka till henne och bara bli omhändertagen :) Vardagslyx behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar