lördag 6 april 2013

Breakfast for champions

En rejäl frukost (så mycket som jag nu orkar äta, liten magsäck numera) är precis intagen för att ladda inför dagens aktiviteter. Idag bär det nämligen iväg till Göteborg och teamträff med Team Pure Fitness. Vår coach Madde har lovat oss ett rejält grispass med en kille som heter Björn på Karlavagnens Idrottscenter. Dessutom ska vi få ett extra pass i bålstabilitet. Med tanke på mina energinivåer numera ska detta bli mycket spännande. Lördagar är ju min vilodag så är rätt slut i kroppen idag. Får se om jag tar mig hem i ett stycke ;)


Nu när kroppen får mindre och mindre energi att jobba med för att ta på de fettdepåer som finns gäller det också att reparera och hålla koll på muskelmassan. Vill ju inte att musklerna försvinner! Det blev lite brådis med att snabbt få hem tillskott för detta efter att jag snackat med Madde häromdagen så tur att man har Olimp som levererar snabbt och direkt! HMB och Anticatabolan finns nu hemma i tillskottsskafferiet :)
Dessa produkter finns även att beställa på Sportkost tillsammans med en mängd andra toppen produkter så som kalorifria nudlar, Miracle Noodle, det gillar vi!



Dags att packa väskan och ge sig iväg på äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar