söndag 28 april 2013

Sporterna avlöser varandra

Vilken helg! Och den är inte slut ännu ;) Sitter på tåget hem efter en dag i Göteborg med mamma. En liten julklapp till min mor var biljetter till hästhoppningarna i Scandinavium som nu gick av stapeln denna helg. Så tidigt i morses tog vi tåget ner för att se på alla hästshowerna samt gå på mässan. Självklart har vi också hunnit med en liten sväng på stan där jag inhandlade en ny vårig scarf och ett par tävlingsörhängen till min bodyfitness debut :)
Denna helg har sporterna avlöst varandra. Först en lördag fylld med träning och kostsnack med våra tuffa Beach 2013 deltagare på gymmet. En snabb visit hem för att duscha och landa liiiiiite innan det var dags att svida om och sticka till Gladiatorspelen där jag gjorde premiär som rondflicka. 50 gånger hann jag knata upp i ringen och visa skyltar, plus alla prisutdelningar, så blev nog närmare 60 gånger ;) Roligt var det även om det tog ett tag innan publiken var uppvärmd. Bra träning inför scenen i juni! Så vid midnatt igår var det en trött tös som somnade som en stock hemma, tur att mannen var på svensexa, hihi. Ikväll ligger vi nog båda som två döda sillar i soffan. Bara att ladda om batterierna för en ny vecka med massa äventyr. Först ut är måndagens tripp till Borås och coach Madde för formcheck & poseringsträning!
Bjuder på en bildkavalkad från helgen med alla aktiviteter och de nya inköpen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar