torsdag 4 april 2013

Diethjärna + guldfisk = bad combo

Mina nära och kära vet att jag har världens guldfiskminne. Måste skriva upp allt, har inget sifferminne what so ever och håller min kalender kär där jag antecknar ALLT som ska göras. Nu när dieten stramas åt och kolhydraterna bli färre kan jag ju inte påstå att det blir bättre direkt... Diethjärna på en guldfisk, snacka om bad combo! Det är ju tur att jag varnat mina klienter tidigare om detta plus att det blir värre framåt torsdag och fredag varje vecka då energin är som lägst. Ett stort tack till alla i min omgivning som har förståelse för detta och orkar med det lilla yrvädret!
Silvia på gymmet, Livingroom Sports & Harmony, har kylen fylld med Vitamin Well numera. Min nya favvo och räddare i nöden är just nu Sharp som har koffein i och absolut inga kolhydrater. Det gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar